خبرهای داغ:

بیانیه اتاق اصناف دامغان به مناسبت گرامیداشت روز قدس 

دامغان_ بسیج اصناف، بازاریان و اتاق اصناف شهرستان دامغان همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیانیه‌ای صادر کرد. 
کد خبر: ۹۵۰۴۴۵۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج اصناف، بازاریان و اتاق اصناف شهرستان دامغان همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس لبیکی بلند به نصرت طلبی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و یادآور تکلیفی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس مسیر معادلات دنیای استکبار را بهم ریخت و این ابتکار جهانی امام (ره) تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط همه آزادی خواهان جهان و موجبات وحدت ملل مسلمان با آرمانهای مشترک آزادی فلسطین مظلوم شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین، گروه‌های مقاومت و تمام مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران و حامیان آنها را رقم می‌زند که به فضل الهی و تعبیر رهبر حکیم انقلاب، این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز گسترش بیشتری پیدا کرده است.

بسیج اصناف شهرستان دامغان، اتحادیه‌های صنفی و اصناف و بازاریان شهرستان ضمن درود به ارواح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عزیز جبهه مقاومت به ویژه شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مبارزه با رژیم اشغالگر، تا آزادی قدس شریف را آرمان مقدس و اعتقاد قلبی خود می دانند و بر این باورند تنها راه حل مسئله فلسطین بازگشت آوارگان فلسطین و برگزاری همه پرسی به منظور تعیین نوع حکومت با مشارکت همه فلسطینیان واقعی است. 

اتاق اصناف و اتحادیه‌های شهرستان دامغان

 بسیج اصناف و بازاریان شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار